Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Το νόημα της μετρήσεως στην παιδαγωγική επιστήμη και η πνευματική ομοιογένεια των τάξεων στα σχολεία μας υπό Λουκά Παπαναστασίου

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Σειρά: Επιλογές ; 7Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Θεσσαλονίκη Αφοί Κυριακίδη 1986Έκδοση: 2η εκδΠεριγραφή: 31 σ. εικ. 21 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.262
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 371.262 Π (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 371.262 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο 025000152534
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 371.262 ΠΑΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 4 Διαθέσιμο 025000150261
Book [21] Book [21] Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας 371.262 Π (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 025000033605

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud