Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης /

Κάβουρα, Ανδρονίκη

Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης / Ανδρονίκη Κάβουρα. - 2η έκδ. - Αθήνα : Gutenberg, c2021 - 623 σ. : εικ. ; 24 εκ.

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [567]-618).

9789600122770


Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο

659.14
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud