Ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων πελατών (eCRM) :
Βρεχόπουλος, Αδάμ
Ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων πελατών (eCRM) : παρούσα κατάσταση και αναδυόμενες τάσεις στην ελληνική αγορά / Αδάμ Βρεχόπουλος ; [πρόλογος: καθηγητής Γ. Δουκίδης]. - Αθήνα : Ι. Σιδέρης, 2008 - 175 σ. : σχεδγρ., πίν. ; 21 εκ. - Βέλτιστες ελληνικές επιχειρηματικές πρακτικές . - Βέλτιστες ελληνικές επιχειρηματικές πρακτικές .
Σύστημα "ΕΥΔΟΞΟΣ": αρ. εισ.: 58470-58471
Βιβλιογραφία: σ. [163] - 175
9789600804478
Σύστημα ΕΥΔΟΞΟΣ
Customer relations--Management--Greece
Electronic commerce--Greece
Ηλεκτρονικό εμπόριο--Ελλάς
Πελατειακές σχέσεις--Διαχείριση
Πελατειακές σχέσεις--Διαχείριση--Ελλάς
658.812
Ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων πελατών (eCRM) : παρούσα κατάσταση και αναδυόμενες τάσεις στην ελληνική αγορά / Αδάμ Βρεχόπουλος ; [πρόλογος: καθηγητής Γ. Δουκίδης]. - Αθήνα : Ι. Σιδέρης, 2008 - 175 σ. : σχεδγρ., πίν. ; 21 εκ. - Βέλτιστες ελληνικές επιχειρηματικές πρακτικές . - Βέλτιστες ελληνικές επιχειρηματικές πρακτικές .
Σύστημα "ΕΥΔΟΞΟΣ": αρ. εισ.: 58470-58471
Βιβλιογραφία: σ. [163] - 175
9789600804478
Σύστημα ΕΥΔΟΞΟΣ
Customer relations--Management--Greece
Electronic commerce--Greece
Ηλεκτρονικό εμπόριο--Ελλάς
Πελατειακές σχέσεις--Διαχείριση
Πελατειακές σχέσεις--Διαχείριση--Ελλάς
658.812