Ανάλυση του σχεδιασμού μάρκετινγκ.

Lehmann, Donald R.

Ανάλυση του σχεδιασμού μάρκετινγκ. - Αθήνα : Τρίαινα, 1993 - xxi, 195σ.

Περιέχει Βιβλιογραφία Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων: 24416


Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων


Ανταγωνισμός
Μαρκετινγκ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud