Ανάλυση του σχεδιασμού μάρκετινγκ.
Lehmann, Donald R.
Ανάλυση του σχεδιασμού μάρκετινγκ. - Αθήνα : Τρίαινα, 1993 - xxi, 195σ.
Περιέχει Βιβλιογραφία Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων: 24416
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Ανταγωνισμός
Μαρκετινγκ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ανάλυση του σχεδιασμού μάρκετινγκ. - Αθήνα : Τρίαινα, 1993 - xxi, 195σ.
Περιέχει Βιβλιογραφία Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων: 24416
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Ανταγωνισμός
Μαρκετινγκ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ